2.100% beter resultaat.
Het grote verschil tussen levenslang keihard werken voor een 'beperkt' inkomen en 'binnen lopen' door een idee om te zetten in effectief en praktisch resultaat, zit in 99,9% van de gevallen in simpel denken.
Is het zo eenvoudig?
Ja meestal wel. Er is echter één aspect wat ALTIJD om de hoek komt kijken; " Als je iets wilt betreiken moet je wel iets DOEN". AANPAKKEN en niet laten remmen. Het zit in die éne ingeving die je plotseling te binnen schiet of in dat kleine detail wat je net over het hoofd zag. Daar ligt het levensgrote verschil. Puur, altijd met uiteindelijk doel voor ogen, en geniaal denken zetten je dromen en 'bedrijfs'visie om in financiële vrijheid en levenslang inkomen. één goed idee goed uitwerken levert meer op dan een leven lang hard werken. Vraag het maar eens aan alle mensen die werkelijk succes in het leven hebben. En vraag dan nog eens wat ze met het idee gedaan hebben; zijn ze stil blijven zitten en gedacht dat ze zouden mislukken?. Nee dus.
20% van de miljonairs in de V.S.
100.000 van de 500.000 miljonairs in de V.S. hebben zelf GEEN product bedacht, zelf GEEN product gemaakt en zelf GEEN product ingekocht en verkocht. Ze hebben zich bekwaamd in het SIMPEL denken, en marketing gevoerd voor producten en diensten van andere bedrijven. Zelfs mensen als Donald Trump danken hun eerste en vele miljoenen aan een markt die in Nederland door niet succesvolle mensen nog vaak verguist wordt. Marketing en werken met mensen met een visie.
Out of the box is gewoon terug naar de bron
Aangenamer Zakelijk Succes is de hogere vorm Zakelijk Succes en is het resultaat van visie, doorzettingsvermogen, gave en durf om geniaal denken om te zetten in simpel effectief en resultaat gericht ondernemen. Moeilijk is dat echt niet. Het is een kwestie van 'out of the box' durven en willen denken.
Koop je een boorapparaat om dat je wilt boren of omdat je iets wilt ophangen?
Wat vertel je je klant als je een bedrijf met boormachines hebt?
Lukt het je om te denken WAAROM die klant bij JOU een boormachine wilt kopen?
Wordt het tijd om te leren denken wat de klant denkt?
Of wordt het tijd om de klant te laten zien wat zijn EXTRA, EXTRA voordeel is om bij jou te kopen?
Komen er wel 5.000 bezoekers op je site en in je winkel waarvan 2% koopt?
Of komen er 200 bezoeker op je site waarvan 97% koopt?
Kun je succesvol, klantbewust en win-win gericht denken?
HOE lukt het om zo te "LEREN" denken.
Hoe kan ik mijn idee omzetten in RESULTAAT
Hoe word ik 100% EFFECTIEF
Hoe krijg ik mij of mijn bedrijf FUNCTIE GERICHT en winstgevend
Hoe behaal IK ZAKELIJK SUCCES.
Waarom koopt een klant bij mij?
WAAROM is een product van € 69,00 veel aantrekkelijker dan een product van € 67,00 ?
WAAROM is het een uitstekend idee om 'out of the box' te denken ?
WAAROM is het raadzaam om een uur tijd te steken in de video's van Jay Abraham ?
WAAROM is het zo winstgevend en succes bepalend om Het Diepe Dal Als Springplank te lezen ?
WAAROM is 'testen' en visie gericht marketing voeren zo SIMPEL en zo SUCCESVOL
WAAROM wil ik rijk en zakelijk succesvol zijn?
WAT kan ik dan nu het beste doen?
Bekijk eens een video van:
Jay Abraham:
Koop en lees eens een boek van
1- Napoleon Hill
2- Steven Covey
3- Jan Bommerez
4- Robert T. Kyosaki
5- Donald Trump
6- Shad Helmstetter
Of koop en lees het boek van mij (Arno van Veen) waarin vanuit eigen ervaring staat beschreven hoe je je leven -weer- op rit kunt krijgen en dat na zeer zware tegenslagen en bijna uitzichtloze toekomst zowel het zakelijk als persoonlijk succes recht onder je neus ligt.
http://www.pumbo.nl/boek/hetdiepedal
Wat je ook doet; blijf in ieder geval niet bij het dagdromen.
Doe er iets aan.
Zorg dat je dagdroom geen nachtmerrie wordt.
Zorg dat je je leven kan leven zoals jij het wilt leven.
Wat een mooi duidelijk stuk
BeantwoordenVerwijderenwe zijn niet meer zo gewend om simpel te denken
wat we inmiddels wel goed kunnen met z'n allen is smoesjes verzinnen om NIET aan te pakken....
Dus zoek uit WAAR jij je door laat REMMEN en gooi dat overboord.
Heb vertrouwen in jezelf en kijk en luister naar de juiste mensen.
HOE weet je dat???
Let erop of mensen je recht in de ogen willen kijken en of ze vrolijk en ontspannen zijn wanneer ze met je praten, of men bereid is ook naar jouw verhaal te luisteren of dat ze alleen over zichzelf willen praten.
Kijk maar naar ons van aangenamervoordeel
Met z'n zeven delen we de lasten en de lusten van onze onderneming, we vertrouwen elkaar en gunnen elkaar het licht in de ogen.
Bij ons doet iedereen lekker wat hij leuk vindt, immers DAT is vaak ook de richting waar je de meeste kennis in hebt.
De een is verkoopt en gruwelt van administratie, en die ander is goed in cijfertjes maar gruwelt van verkopen enz.
succesvol zijn is feitelijk hartstikke simpel, wanneer je je ontdoet van alle onnodige ballast!!!
Hoe dat zit kun je mede leren door bestudering van video's en boeken die we hier aanraden.
Investeer in jezelf en geef die euro's uit aan goede dingen, bevallende boeken je niet, stuur ze dan maar terug aan mij, krijg je je geld terug
Je gaat dan naar onze site en schrijft een bericht aan Joep, dan komt het goed.
MAAR ik ga ervan uit dat je nooit om een refund zult vragen, immers het goede laat zich niet verloochenen.