vrijdag 1 oktober 2010

Waar een wil is is een weg

Lieve lezers,

Gisteravond zijn we met een team van Aangenamer Ondernemende mensen naar Hoogeveen getogen om getuige te zijn van de eerste presentatie in het Noorden van het bedrijf Euphony.

We werden getrakteerd op een prachtige presentatie die aan duidelijkheid niets te wensen over liet. Wat ik ook aantrekkelijk vond was dat kennismaking en de verkooptraining achter elkaar doorgingen en je direct wist hoe je gesteund, succesvol kunt worden in de telefonie en energie branche.


Ik moet zeggen dat de methode me aanspreekt. Dat deed het al en ik ben zelf met mijn gezin en collega's al zeer ingenomen door het product en inkomsten via deze onderneming doch gisteravond werd ik nog een keer extra aangenaam verrast omdat twee informatiedagen samenvielen en het door deze combinatie voor iedereen een geweldig leerzame en gezellige avond werd.Helemaal leuk was natuurlijk ook dat alle aanwezige mensen sowieso nog één gezamenlijke connectie hebben: Aangenamer Voordeel. Let wel; Allemaal mensen die met/voor/door elkaar de wereld voor zichzelf en anderen werkelijk Aangenamer maken. De Wereld van Aangenamer. Heerlijk is dat. (zie bijvoorbeeld http://www.aangenamervoordeel.nl)

Een van de vele positieve aspecten binnen de Wereld van Aangenamer is samenwerking en elkaar kracht geven. Dit is heerlijk omdat bijna iedereen wel eens een zwak moment heeft, even de weg kwijt is of het even niet meer weet. Dat is een heel natuurlijk verschijnsel doch wanneer het je overkomt en je afleidt van je focus (waar wil je naartoe en hoe snel) is het prettig dat we elkaar weer helpen terug te komen op het spoor waar je wilt zijn.

NU de goede dingen doen (elke dag weer) en dupliceren is de sleutel tot succes. ALLES wat je daarvan afleidt zou je feitelijk achter je moeten laten. Onze vriend Douwe zegt ook altijd, ik wil graag energie steken in mensen die in staat zijn voor zichzelf te gaan. Immers zo blijkt uit de praktijk........die mensen worden werkelijk succesvol en spreken al snel over zakelijk, sociaal en persoonlijk aangenamer leven.

Euphony maakte gisteren weer indruk op me en is inmiddels een mooie bron van inkomsten voor zowel mij als een paar honderd anderen in Nederland die de eigen euphony-winkel vanuit huis en vanuit doorzettingsvermogen al succesvol hebben gemaakt. Een kans om zo'n winkel zelf te runnen is er voor iedereen. Dat klinkt natuurlijk allemaal fantastisch zoals het wordt omschreven: een kans voor iedereen op succes (part-time/ fulltime of een tussenvorm) doch ik kan je één ding verklappen: HET IS ECHT ZO!

Ik haalde eerder Douwe aan (onze motor in het Noorden). Douwe laat iedereen een spiegel zien, met de vraag, WAT/WIE zie je? Wat en wie je in die spiegel ziet is de ENIGE persoon die je kan helpen succesvol te worden. Anderen (wij) kunnen en zullen je op alle gebied zoveel mogelijk helpen en ondersteunen en gereedschappen aanreiken. Het wordt echter uitsluitend succesvol als die persoon waar je in de spiegel naar kijkt mee wil meewerken.

De Wereld van Aangenamer bestaat en de kansen liggen er. Heb jij het diepe verlangen om je droom om te zetten in werkelijkheid? Zorg dan dat je droom wordt uitgevoerd. (be)leef je droom. Stap in de Wereld van Aangenamer. Wie weet ga jij wel met euphony in de telefoniebranche of wordt je liever administrateur van een stichting of ben je idolaat van paardenverzorging en wil je daar je passie aan geven.... Alles kan in De Wereld van Aangenamer. Re-integratie en dromen vervullen. Heerlijk. Ik hoop je snel te verwelkomen in de Wereld van Aangenamer.

Met vriendelijke groet
Joep Noordman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten